Porady, diety, aby pomóc złagodzić zapalenie stawów

Porady, diety, aby pomóc złagodzić zapalenie stawówZapalenie stawów jest wyniszczające stanem, który powoduje ból i kalectwo do jednego z sześciu osób w wielkiej Brytanii. To powoduje ból i sztywność stawów i mięśni, nie pozwalając robić proste rzeczy, które wielu uważa brane za pewnik – chodzić, poruszać się, chodzić i stać. Wiele z całych sił staramy się wykonać nawet najbardziej proste zadania, na przykład, otworzyć słoik z dżemem lub zejść na dół. Zapalenie stawów może mieć wpływ na każdego człowieka w każdym czasie, w tym młodzież i dzieci.

Chociaż żadne diety lub żywienioniowi nadprogramy wyleczą zapalenie stawów, niektórzy ludzie uważają, że zmiana w diecie może poprawić objawy i pomóc kontrolować ból, i szykanami dzienny utrzymanie.

Najważniejszy związek między energią i stawów – to twój ciężar. Nadwaga nakłada dodatkowe obciążenie na stawy, szczególnie na stawy, plecy, kolana, biodra, stopy i kostki. Mieć zbyt dużo tłuszczu może również zwiększyć stan zapalny w organizmie https://www.cnsfoundation.org/omega-shark/, co sprawia, że połączenia bardziej bolesne.

Dobra dieta może również pomóc chronić od niektórych potencjalnych skutków ubocznych leków na zapalenie stawów, a zdrowa dieta może również pomóc chronić od chorób serca (które czasami mogą być powikłaniem niektórych typów zapalenia stawów).

Utrata masy ciała

Utrata masy ciałaJeśli cierpisz na nadwagę, utrata masy ciała zmniejsza obciążenie stawów, dlatego nie musisz brać leki przeciwbólowe tak często. Jedyny sposób gubić ciężar i utrzymywać je zmieniać sposób jesz i ilość treningu robisz. Trzeba zrównoważyć spożycie żywności z energią, którą spalasz.

Z powodu tego, jak działają nasze stawy, ciśnienie na nasze stawy kolanowe w pięć-sześć razy większa niż masa naszego ciała podczas chodzenia, dlatego nawet niewielka utrata masy ciała może mieć duże znaczenie, jeśli masz zapalenie stawów.

Jeśli jesz mniej kalorii, ważne jest, aby zachować równowagę między różnymi rodzajami żywności, aby nie stracić ważnych składników odżywczych. Czytaj dalej dla najlepszych porad dla zmniejszenia spożycia kalorii bezpiecznie.

Ciie puszek na sadle

Tłuszcz ma dwa razy więcej kalorii, niż ten sam ciężar skrobi lub białka, i większość ludzi jeść znacznie więcej tłuszczu, niż potrzebują. Spożycie 30 g (około 1 uncji) mniej tłuszczu każdego dnia oszczędza 270 kalorii.

Wyciąć z powrotem na cukier

Cukier zawiera tylko kalorie i nie ma żadnej innej wartości odżywczych, dlatego można ograniczyć cukier, nie tracąc żadnego zasilania. Jedzenie 30 g (około 1 uncji) mniej cukru każdego dnia oszczędza 120 kalorii. Można użyć suszone owoce, np. rodzynki, do słodzenia zbóż i desery; w przeciwieństwie do cukru i sztucznych słodzików, dostarczają witamin i minerałów. Ale iść łatwo, tak jak suszone owoce dość.

Jedz więcej owoców i warzyw

Jedz więcej owoców i warzywŚwiatowa Organizacja Zdrowia zaleca, aby jeść co najmniej pięć porcji owoców i warzyw każdego dnia. Jest to robione po to, aby upewnić się, że twój organizm otrzymuje niezbędne składniki odżywcze, niezbędne dla utrzymania dobrego stanu zdrowia i jego ochrony w czasie stresu choroby. Zaproponowano, że przeciwutleniacze mogą pomóc chronić połączenia poprzez mopping w górę niektóre substancje chemiczne powodują stan zapalny. Wybierz więcej warzyw, aby pomóc wypełnić swój talerz, ale zmniejszyć spożycie kalorii. Owoce i warzywa są dobrym źródłem błonnika i wybór owoców i warzyw w różnych kolorach daje mnóstwo witamin i minerałów. Jasne, kolorowe warzywa i owoce bogate w przeciwutleniacze, jak i zielone warzywa liściaste.

Regularnie uprawiać sport

Ćwiczenia nie tylko spala kalorie, które w przeciwnym razie w końcu jak tłuszcz, to również zwiększa swoją siłę i elastyczność. Bardzo ważne jest, aby znaleźć to, co można zarządzać i korzystać, jak to będzie jeździć, robić to regularnie.