Gdzie można zjeść zdrową kolację?

zdrowa kolacjaPrzyspieszony rytm życia, zmęczenie, brak czasu, z delikatnością… W wielu przypadkach, kolacja, jedzenie, którą spędzamy mniej czasu i więcej “złego traktowania” dnia. Ponadto, istnieje wiele osób, które próbuje schudnąć, robią błąd, unikając tego jedzenia, podczas gdy inni wolą szybko połknąć pierwszą rzeczą, że oni znajdują zdrowe się w lodówce, nadużywa kaloriami i leczonych produktami. Jednak kolacja-to tak samo ważne posiłki, jak śniadanie i kolacja, i nie należy jej lekceważyć. Dr Mª Victoria Martin, dietetyk z kliniki Minorka, wyjaśnia nam, w jaki sposób powinniśmy postępować, a niektóre pomysły menu, aby nasze posiłki zdrowe, jak odżywczych.

Zbilansowana dieta jest o wiele łatwiejsze niż a priori. Wystarczy wykonać kilka wskazówek, wybrać żywności i kontrolować ilość, którą umieszczamy na talerzu. “Kolacja powinna być tylko jednym daniem, a liczba musi być dwa razy więcej, niż w jedzeniu”, – zaleca lekarz, który nalega na tym, aby nie “grzeszyć” nadmierne, obfite, którą się dostaje.Jeśli chodzi o wybór żywności, dietetyk zapewnia, że najlepiej brać gotowane zdrowe warzywa, niż surowe, aby ułatwić trawienie. Ponadto, ma to wpływ na to, że najlepiej zlać ryby, a nie mięso. “Organizm lepiej wykorzystuje rybna, białko i najlepiej niebieski, niż biały, bo jest bogaty w korzystne dla serca kwasy tłuszczowe . Jeśli mięso jest lepsze, lepiej ptak, takie jak kurczak lub kaczka, a następnie usuń skórę” – kontynuuje.

Niektóre pomysły zdrowej kolacji

Jak tylko dowiesz się porady, nadszedł czas, aby wybrać produkty, które będą częścią menu. “Szparagi z gotowane jajka-jasny wybór . Pierwsze bogate w minerały takie jak potas, fosfor, wapń, magnez i miedź oraz witaminy B1, C, A, E i kwas foliowy, podczas gdy drudzy mają białka z wysoką wartością biologiczną” – wskazuje Mª Victoria Martín. Jeszcze jeden z wariantów, który wyróżnia się jako ważne źródło składników odżywczych i witamin, to jedno z najlepszych miejsc do jedzenia zdrowa kolacja pieczona papryka z komory: “pieprz ma witamina c, B2 i E, a komora ma białka z wysoką wartością biologiczną, w tym wielonienasycone kwasy tłuszczowe, minerały i witaminy”.

Najlepsze miejsca – restauracje

Dla tych szczególnie męczący dzień dobry wzór do zakończenia dnia będzie francuski omlet z posiekanym pomidorem. “Pomidor bogaty, jeść witaminę c i E oraz z wysoką zawartością potasu” – wskazuje ekspert. Wreszcie, dla miłośników mięsa dietetyk zaleca odtłuszczone consomé z zdrowym smażony filet z kurczaka lub indyka, kolacja a dla miłośników ryb-запеченную dorsz z warzywnym sosie. Oba menu zawierają białko o wysokiej wartości biologicznej.